تیز رو زندگی ۔۔۔

آخری بلاگ کب لکھا تھا تاریخ یاد نہیں ، نہ جانے کتنی پوسٹس کا خیال ہی رہا کہ یہ بھی لکھنا ہے وہ بھی لکھنا ہے ۔۔۔ لیکن دن گزرتے گئے اور بلاگ لکھنے کا وقت نہیں ملا یا یوں کہنا بہتر کہ وقت ملا لیکن “ پھر سہی “ پہ ٹالنا اچھا لگا ۔۔۔ یہ اور وہ تو اب یاد نہیں مگر ایک پوسٹ مرد حضرات کے بارے میں تھی ، لگائی بجھائی میں کم نہیں ہوتی یہ صنف خواہ مخواہ نام خواتین کا بدنام کیا ہوا ہے ۔۔۔ اس پہ رمضان کے بعد لکھوں گی ابھی لکھ کر جنگ کرنی پڑے گی سارے حضرات آ جائیں گے معصوم بن کر 😛 اور فی الحال ٹائم نِشتہ ۔۔۔۔
رمضان شروع ہونے والے تھے تو گرمی کی شدت سے بارہا یہ سوچا کہ یا اللہ اس بار روزے کیسے گزریں گے ۔۔۔ 2 روزے بے حال گزرے پھر اللہ نے کرم کردیا اور آج انیس روزے ہوگئے ۔۔۔
مجھے روزے میں بھوک نہیں ستاتی لیکن افطار تو بنانی ہوتی ہے اسی بارے سوچتے ہوئے آج دوپہر اخبار پہ سرسری سی نظر ڈال کر جیسے اخبار رکھا ایک اشتہار پہ نظر پڑی “ افطار دلچسپی “ ہوش میں آگئی میں کہ یہ کیا پھر سے دیکھا تو “ اظہارِ دلچسپی “ لکھا تھا 😳 پھر جو ریکارڈ لگا بھوکی ندیدی روزہ لگ گیا کا وہ تفصیل سے لکھنے کی کیا ضرورت 😛
یہ لفظوں کے ہیر پھیر تو اکثر ہوتے رہتے ہیں اس میں پبلشر کا قصور ہوتا ہے جلد بازی کا نہیں ، حروف فاصلے سے ٹائپ کیئے گئے ہوں تو یہی ہوگا ناں جیسے کتابچہ میں فاصلہ ہو تو “ کتا “ “ بچہ “ ہی پڑھا جائے گا اور بھی بہت سے لفظ ہیں یاد نہیں آرہے ۔۔ دعا اور دغا ، محرم اور مجرم والا معاملہ بھی کچھ ایسا ہی ہوا ہوگا ۔۔۔
آپ کے ساتھ بھی ہوتا ہوگا ایسا ؟؟ تو بتایئے اور معلومات میں اضافہ کیجیئے ۔۔۔

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: