سرخ گلاب ۔۔۔

نئے سال کی آمد کے ساتھ ہی مجھے سرخ گلابوں والے دن کا بے صبری سے انتظار ہوتا ہے ۔۔۔۔ صرف اس لیے کہ ٹی وی ، ریڈیو پہ نت نئے پروگرامز دیکھنے کو ملتے ہیں ۔۔۔۔ سرخ لباس ۔۔۔ پھول ۔۔۔ کارڈز ۔۔۔ دل ۔۔۔۔ رنگ ہی رنگ ۔۔۔۔
اس بار بھی میں شدت سے منتظر تھی لیکن ساری خوشی اس وقت خاک میں مل گئی جب خالہ تمیزن اپنی بدتمیز پر کٹی چھوکری کے ساتھ ہمارے ہاں رہنے چلی آئیں ۔۔۔۔
تم جیسی نیک پروین بیبیاں ٹی وی کے ساتھ ویلنٹائن منا منا کے خوش ہوتی ہیں مجھے دیکھو کتنے سارے تحفے دیتا ہے عافی ۔۔۔۔ میری ایک ایک ادا پہ مرتا ہے وہ ۔۔۔۔۔۔۔ تم جیسی بڈھی روح ایک آنکھ نہیں بھاتی اسے ۔۔۔۔۔ آرہا ہے مل لینا ۔۔۔۔ ویلینٹائن ڈے کے لیے بہت سے پروگرام بنائے ہیں ہم نے ۔۔۔۔۔۔ ہوسکتا ہے منگنی کرلیں ۔۔۔
دل جل کے کوئلہ ہوا تھا لیکن ۔۔۔۔۔۔ عافی نما آفت کو دیکھنے کی خواہش بھی تھی ۔۔۔۔۔۔۔ شام کی چائے پہ خالہ نے اس کا تعارف کروایا ۔۔۔۔۔ یہ ہے میری سگھڑ بھانجی ۔۔۔۔ زمانے کے چلن نہیں جانتی اس لیئے کوئی گھاس نہیں ڈالتا ۔۔۔۔۔۔ ایک گہری نظر کا خود پہ ادراک ہوا تھا لیکن نظریں اٹھانے میں جھجھک ہورہی تھی جائزہ لینے کے لیئے کچن کے دروازے کی آڑ بہتر لگی ۔۔۔۔
ہمممم اچھے ہیں موصوف ۔۔۔۔ انسان لگتے ہیں اس بدتمیز سے جوڑ تو نہیں لگتا ۔۔۔۔۔۔ ارے یہ کیا ۔۔۔۔۔۔۔ اُن دونوں میں اچانک کسی بات پہ تکرار ہونے لگی تھی ۔۔۔۔۔ ہوا ہوگا کچھ مجھے کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔
صبح خالہ واپسی کے لیئے تیار بیٹھی تھیں ۔۔۔۔۔ اتنی جلدی خالہ ؟؟؟؟ میں نے تو سنا تھا آج ۔۔۔۔۔۔۔ آج تو کیا ؟؟؟؟ ارے بی بی کان کے ساتھ آنکھیں بھی ادھر اُدھر گُھما لیا کرو زمانہ بڑی تیزی سے بدل رہا ہے ۔۔۔۔ قیامت کی نشانیاں ہیں توبہ توبہ ۔۔۔۔
شکر ہے جلدی جان چھوٹ گئی ۔۔۔۔۔۔۔ اوہ یہ ۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ کیوں نہیں گیا ۔۔۔۔۔۔ اور اماں کو دیکھو یوں باتیں کر رہی ہیں جیسے خالہ کا نہیں ان کا اپنا رشتہ دار ہو اماں بھی ناں ۔۔۔۔۔۔۔۔
کاموں سے فارغ ہوکے ابھی اس نے ٹی وی آن کیا ہی تھا کہ وہ چلا آیا ۔۔۔۔۔ سنو !!!!! کبھی تم نے سوچا کہ یہ سرخ رنگ ، دل ، گلاب جسے دیکھ کر تم خوش ہو رہی ہو حقیقت میں تمہیں مل جائیں ؟؟؟؟
مجھے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ایسا کیسے ہوسکتا ہے ؟؟؟؟ ایسے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس نے سرخ گلاب اس کی طرف بڑھایا ۔۔۔۔۔۔۔ آئی لو یو ۔۔۔۔۔۔
سمجھ تو گئے ہونگے آپ کہ ۔۔۔۔۔ حُسن اگر سادہ ، باحیا اور انداز مشرقی ہو تو مغرب کے دیوانے بھی گھائل ہوجاتے ہیں ۔۔۔۔۔ وہ تمام لڑکیاں جو ویلینٹائن ڈے پہ ٹی وی پروگرامز دیکھ کے خوش ہوتی ہیں پرواہ نِشتہ ۔۔۔۔۔ کبھی نا کبھی کوئی نظر شناس عافی ضرور آئے گا چاہے اس وقت تک اس کے ہاتھوں میں تھمے گلاب کی ساری پتتیاں جھڑ چکی ہوں 😛
معصوم لڑکیوں کے لیئے بیلیٹیڈ تسلّی فار ویلینٹائن ڈے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Advertisements

10 تبصرے »

  1. حسن بے پرواہ 🙂
    ایسا لگا جیسے نایاب جیلانی نکمی کا ناول پڑھ رہے ہیں
    گڈ

  2. بہت خوب۔
    بہترین مختصر آب بیتی ہے
    ;DDD

  3. عثمان Said:

    حسن سادہ ، باحیا ، اور انداز گرچہ کہیں کا بھی ہو تو دیوانے بھی بھلے کہیں کے ہوں… گھائل ہو جاتے ہیں۔ 😀
    خوب تحریر ہے۔

  4. Imran Iqbal Said:

    hmmmmm… 🙂

  5. واہ کیا بات ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

  6. معاملہ آنکھوں کا ہے نہ دل کا ۔ اصل بات ہے ذہن کی جو مادیت میں پھنس گیا ہے ۔ بے بُو سُرخ گلاب سے کھچنے والے کیا جانیں خُوشبُو کسے کہتے ہیں

  7. sarah Said:

    زبردست افسانہ نگاری ۔۔:)

  8. Zia Said:

    mera Comment 😦 ethay rakh 🙂

  9. ایک کنفیوژن ہے۔۔۔۔۔لوگ اس آپ بیتی کو افسانہ کیوں کہہ رہے ہیں؟

  10. بہترین۔ ویسے کسی کے آنے کا انتظار ہے کہ بس ایویں دل کی بھڑاس نکالی ہے؟؟


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: